menusearch
atlasnovin.com

میز تحریر تاشو، ابزار مناسب کودکان خلاق و تلاشگر

۱۴۰۲/۳/۲۴ چهارشنبه
(0)
(0)

میز تحریر تاشو، ابزار مناسب کودکان خلاق و تلاشگر

میز تحریر تاشو، ابزار مناسب کودکان خلاق و تلاشگر

کودکان در سال‌های مدرسه، ساعات زیادی را در حالت نشسته می‌گذرانند. ساعاتی که علاوه بر کلاس درس، باید در خانه صرف انجام تکالیف و مطالعه شود. اگر کودکان محلی مناسب برای این کار در خانه نداشته باشند و در حالت‌های نامناسب بنشینند ممکن است به ستون فقرات خود آسیب بزنند. به خصوص که کودکان در آن سنین در حال رشد هستند و استخوان‌های آنها در حال شکل‌گیری است. علاوه بر آسیب‌های احتمالی، انجام تکالیف یا مطالعه کردن روی زمین و در حالت نامناسب یا در حالت‌های درازکش یا روی تخت‌خواب موجب ایجاد عادت‌های غلط در مطالعه می‌شود. میز تحریر تاشو اطلس نوین با طراحی مناسب موجب می‌شود کودک در حالت ارگونومیک صحیح بنشیند. فضای خالی زیر میز اجازه می‌دهد پاها به صورت راحت زیر میز قرار بگیرند. صندلی‌های اطلس نوین نیز دارای نشیمنگاه و پشتی راحت و نرم هستند.

اگر محلی ویژه جهت مطالعه و انجام تکالیف یا انجام کارهای دستی و خلاقانه فراهم باشد، موجب تشویق کودک به این کارها می‌شود. کودک می‌داند که از کل فضای خانه، محیطی مخصوص خود دارد که می‌تواند در آن به فعالیت‌هایی که خاص خودش هستند بپردازد. میز تحریر برای کودکان یک محیط شخصی به وجود می‌آورد که می‌توانند با تمرکز فعالیت‌های درسی خود را انجام دهند و از سایر عوامل حواس‌پرتی موجود در خانه دور شوند.

از دیگر مزیت‌های میز و صندلی تاشو، قابلیت جمع شدن آنهاست. این مسأله به والدین کمک می‌کند با آسودگی فضای اتاق و خانه را مرتب کنند و از کمترین فضاها بهره ببرند. میز تحریر اطلس نوین، به راحتی جمع شده و به وسیله دسته محکمی که روی آن طراحی شده جابجا می‌شود. البته در حین جابجایی میز هیچ نگرانی در خصوص لب‌پر شدن و خراب شدن ظاهر زیبای آن وجود ندارد چون لبه‌ها با نوارهای PVC با مقاومت بالا پوشانده شده‌اند.

علاوه بر این، میز و صندلی تحریری باید به شکلی طراحی شده باشند که در استفاده طولانی‌مدت، ظاهر و فرم خود را حفظ کند. میز تحریر و صندلی تاشو اطلس نوین در عین استحکام بالا، سبک هستند و بدون زحمت جابجا می‌شوند.

ویژگی‌های جانبی میز تحریر تاشو اطلس نوین موجب می‌شود هر دانش‌آموزی شیفته آنها باشد:

  • باکس جادار برای قرار دادن کتاب و دفترها
  • شیب قابل تنظیم جهت انجام تکالیف و مطالعه راحت‌تر
  • جک آرام‌بند برای باز و بسته شدن درِ باکس
  • جا مدادی تعبیه شده روی میز
  • تخته وایت برد بودن سطح میز

(توجه کنید: وجود این ویژگی‌ها در مدل‌های مختلف میز تحریر متفاوت است.)

جهت مشاهده طرح‌ها و مدل‌های مختلف میز تحریر باکس‌دار کلیک کنید.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

1 نظر